Sunday, December 17, 2017

ოლიმპიადა და კონფერეცია

2017 წლის  26 ნოემბერს  ჩატარდა ეროვნული  სასწავლო  ოლიმპიადა. ვებ-გვერდზე  წარმოდგენილია  ეროვნული  სასწავლო ოლიმპიადის  მონაწილე მოსწავლეთა მოსამზადებელი  პროგრამა  და  შეხვედრების  გრაფიკი.

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის  მონაწილე მოსწავლეთა მოსამზადებელი პროგრამა.
მიზანი : მოსწავლეებმა გამოავლინონ ისტორიის საგნის ცოდნის დონე, გაერკვნენ თავიანთ შესაძლებლობებში, გაუღვივდეთ  სწავლისადმი ინტერესი , სასწავლო პროცესისადმი სტიმულირება , მათი მოტივირება.




N
თემის დასახელება
აქტივობა
რესურსი
დრო
1
უძველესი ადამიანი
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
სურათები.
2.10
2
უძველესი სახელმწიფოები
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა, დაფა, ცარცი.
3.10
3
ძველი საბერძნეთი. ელინისტური სამყარო.
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა, დაფა, ცარცი.
4-5.10
4
ძველი რომი
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, ქრონოლოგიის განსაზრღვრა.
რუკა, დაფა, ცარცი,
ინტერნეტი.
6-9.10
5
ქრისტიანობა - მსოფლიო რელიგია
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, შესაბამისობის პოვნა, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
რუკა, დაფა, ცარცი.
10.10
6
ბიზანტია და ირანი V-VI საუკუნეებში
შესაბამისობის პოვნა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
რუკა, ინტერნეტი,
11-12.10
7
შუა საუკუნეების ევროპული ცივილიზაციის ჩამოყალიბება
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
სურათები, ინტერნეტი.
13.10
8
ბრძოლა გავლენისთვის ქრისტიანულ სამყაროში
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
რუკა, ინტერნეტი.
16-17.10
9
ახალი მსოფლიო რელიგია. ახალი დამპყრობლები და საქართველო
ქრონოლოგიის განსაზღვრა, შეცდომების აღმოჩენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა, დაფა, ცარცი.
18.10
10
ერთიანი საქართველო
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, შესაბამისობის პოვნა, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
რუკა, დაფა, ცარცი.
19.10
11
ჯვაროსნული ეპოქა
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
რუკა, სურათები, ინტერნეტი.
20-23.10
12
მონღოლები
შეცდომების აღმოჩენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა.
24-25.10
13
ახალი რეალობა შუა საუკუნეებში
ქრონოლოგიის განსაზღვრა.
სურათები.
26.10
14
კონსტანტინეპოლის დაცემა
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
ინტერნეტი, სურათები.
27.10
15
დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
ინტერნეტი, რუკა.
30.10
16
რეფორმაცია და კონტრეფორმაცია
შეცდომების აღმოჩენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
სურათები, რუკა.
31.10 - 1.11
17
საქართველო და მისი მეზობლები XVI-XVII საუკუნეებში
ქრონოლოგიის განსაზღვრა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა, დაფა, ცარცი.
2-3.11
18
ახალი ეპოქის დასაწყისი
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
რუკა.
3-6.11
19
ევროპა საფრანგეთის დიდ რევოლუციამდე
ქრონოლოგიის განსაზღვრა ,შეცდომების აღმოჩენა.
რუკა/
7-8.11
20
საფრანგეთის დიდი რევოლუცია
ისტორიული წყაროს ანალიზი, კარიკატურაზე მუშაობა.
კარიკატურა, სურათები.
9-10.11
21
მსოფლიო 19-ე საუკუნეში
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა.
13-14.11
22
მსოფლიო 20-ე საუკუნის I ნახევარში
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, შესაბამისობის პოვნა, კარიკატურაზე მუშაობა.
კარიკატურა, რუკა, დაფა, ცარცი, ინტერნეტი.
15-16.11
23
მსოფლიო პოლიტიკა XX საუკუნის II ნახევარში
შეცდომების აღმოჩენა, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
კარიკატურა, რუკა, ინტერნეტი.
17-20.11
24
საქართველო საბჭოთა კავშირში. საბჭოთა სისტემის დაშლა. საქართველოს დამოუკიდებლობა
შეცდომების აღმოცენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა, ინტერნეტი.
21.11
25
საქართველოს მეზობელი ქვეყნები
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
რუკა.
22.11
26
საზოგადოება და კულტურა  21-ე  საუკუნეში
სურათებზე მუშაობა.
ინტერნეტი ,სურათები.
23.11


                                                                კონფერეცია


    2018წლის  17 მარტს  ჩატარდა  მოსწავლეთა  72-ე  სასწავლო-შემოქმედებითი 
კონფერენცია.  კონფერენციაზე  წარმოდგენილი  იყო   მეცხრე  კლასის მოსწავლე  ანა გვაზავას ნაშრომი  თემაზე: „ქართლის  სამეფოს  დიპლომატია  II საუკუნეში (ქართლისა  და რომის ურთიერთობა, ფარსმან  II ქველი).



      მოსწავლეთა  72-ე   სასწავლო-შემოქმედებითი  კონფერენცია. 
მიზაინი:  კვლევის, შემოქმედებაზე  ორიენტირებული უნარების განვითარება,
მოსწავლის  მოტივირება  და სტიმულირება.
კონფერენციაში  მონაწილე მოსწავლესთან ჩასატარებელი კონსულტაციის ცხრილი.


N
                       განსახილველი საკითხები
   დრო


1


მოსწავლესთან ერთად საკონკურსო თემის განსაზღვრა. საჭირო წყაროსა და ლიტერატურის მითითება.





თებერვალი



2

მოსწავლესთან ერთად განსაზღვრულ თემასთან დაკავშირებით გეგმის შედგენა.
კონსულტაცია-როგორ იმუშაოს მიწოდებულ წყაროებსა და ლიტერატურაზე.


საჭიროებისამებრ



3



მთავარი ინფორმაციის შეჯამება. მოსწავლის მიერ საკუთარი პოზი ციის არგუმენტირებული დასაბუთება.



თებერვალი


4



თემის გეგმის ორგანიზება და სტრუქტურის განსაზღვრა.


თებერვალი




No comments:

Post a Comment

ჩემი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის რეფლექსია

                                                                                         რეფლექსია                           ...