2017 წლის
26 ნოემბერს ჩატარდა ეროვნული სასწავლო
ოლიმპიადა. ვებ-გვერდზე წარმოდგენილია ეროვნული
სასწავლო ოლიმპიადის მონაწილე მოსწავლეთა
მოსამზადებელი პროგრამა და შეხვედრების გრაფიკი.
ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის მონაწილე მოსწავლეთა მოსამზადებელი პროგრამა.
მიზანი : მოსწავლეებმა გამოავლინონ ისტორიის საგნის
ცოდნის დონე, გაერკვნენ თავიანთ შესაძლებლობებში, გაუღვივდეთ სწავლისადმი ინტერესი , სასწავლო პროცესისადმი სტიმულირება
, მათი მოტივირება.
N
|
თემის დასახელება
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
დრო
|
1
|
უძველესი ადამიანი
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
სურათები.
|
2.10
|
2
|
უძველესი სახელმწიფოები
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა, დაფა, ცარცი.
|
3.10
|
3
|
ძველი საბერძნეთი. ელინისტური სამყარო.
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა, დაფა, ცარცი.
|
4-5.10
|
4
|
ძველი რომი
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, ქრონოლოგიის განსაზრღვრა.
|
რუკა, დაფა, ცარცი,
ინტერნეტი.
|
6-9.10
|
5
|
ქრისტიანობა - მსოფლიო რელიგია
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, შესაბამისობის პოვნა, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
რუკა, დაფა, ცარცი.
|
10.10
|
6
|
ბიზანტია და ირანი V-VI საუკუნეებში
|
შესაბამისობის პოვნა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
რუკა, ინტერნეტი,
|
11-12.10
|
7
|
შუა საუკუნეების ევროპული ცივილიზაციის ჩამოყალიბება
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
სურათები, ინტერნეტი.
|
13.10
|
8
|
ბრძოლა გავლენისთვის ქრისტიანულ სამყაროში
|
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
რუკა, ინტერნეტი.
|
16-17.10
|
9
|
ახალი მსოფლიო რელიგია. ახალი დამპყრობლები და საქართველო
|
ქრონოლოგიის განსაზღვრა, შეცდომების აღმოჩენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა, დაფა, ცარცი.
|
18.10
|
10
|
ერთიანი საქართველო
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, შესაბამისობის პოვნა, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
რუკა, დაფა, ცარცი.
|
19.10
|
11
|
ჯვაროსნული ეპოქა
|
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
რუკა, სურათები, ინტერნეტი.
|
20-23.10
|
12
|
მონღოლები
|
შეცდომების აღმოჩენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა.
|
24-25.10
|
13
|
ახალი რეალობა შუა საუკუნეებში
|
ქრონოლოგიის განსაზღვრა.
|
სურათები.
|
26.10
|
14
|
კონსტანტინეპოლის დაცემა
|
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
ინტერნეტი, სურათები.
|
27.10
|
15
|
დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
ინტერნეტი, რუკა.
|
30.10
|
16
|
რეფორმაცია და კონტრეფორმაცია
|
შეცდომების აღმოჩენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
სურათები, რუკა.
|
31.10 - 1.11
|
17
|
საქართველო და მისი მეზობლები XVI-XVII საუკუნეებში
|
ქრონოლოგიის განსაზღვრა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა, დაფა, ცარცი.
|
2-3.11
|
18
|
ახალი ეპოქის დასაწყისი
|
ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
რუკა.
|
3-6.11
|
19
|
ევროპა საფრანგეთის დიდ რევოლუციამდე
|
ქრონოლოგიის განსაზღვრა ,შეცდომების აღმოჩენა.
|
რუკა/
|
7-8.11
|
20
|
საფრანგეთის დიდი რევოლუცია
|
ისტორიული წყაროს ანალიზი, კარიკატურაზე მუშაობა.
|
კარიკატურა, სურათები.
|
9-10.11
|
21
|
მსოფლიო 19-ე საუკუნეში
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა.
|
13-14.11
|
22
|
მსოფლიო 20-ე საუკუნის I
ნახევარში
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები, შესაბამისობის პოვნა, კარიკატურაზე მუშაობა.
|
კარიკატურა, რუკა, დაფა, ცარცი, ინტერნეტი.
|
15-16.11
|
23
|
მსოფლიო პოლიტიკა XX საუკუნის II
ნახევარში
|
შეცდომების აღმოჩენა, ისტორიული წყაროს ანალიზი.
|
კარიკატურა, რუკა, ინტერნეტი.
|
17-20.11
|
24
|
საქართველო საბჭოთა კავშირში. საბჭოთა სისტემის დაშლა. საქართველოს დამოუკიდებლობა
|
შეცდომების აღმოცენა, არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა, ინტერნეტი.
|
21.11
|
25
|
საქართველოს მეზობელი ქვეყნები
|
არჩევით ბოლოიანი კითხვები.
|
რუკა.
|
22.11
|
26
|
საზოგადოება და კულტურა 21-ე საუკუნეში
|
სურათებზე მუშაობა.
|
ინტერნეტი ,სურათები.
|
23.11
|
კონფერეცია
2018წლის
17 მარტს ჩატარდა მოსწავლეთა
72-ე სასწავლო-შემოქმედებითი
კონფერენცია.
კონფერენციაზე წარმოდგენილი იყო მეცხრე კლასის მოსწავლე ანა გვაზავას ნაშრომი თემაზე: „ქართლის სამეფოს
დიპლომატია II საუკუნეში (ქართლისა და რომის ურთიერთობა, ფარსმან II ქველი).
მოსწავლეთა 72-ე სასწავლო-შემოქმედებითი კონფერენცია.
მიზაინი: კვლევის, შემოქმედებაზე ორიენტირებული უნარების განვითარება,
მოსწავლის მოტივირება და სტიმულირება.
კონფერენციაში მონაწილე მოსწავლესთან ჩასატარებელი კონსულტაციის ცხრილი.
N
|
განსახილველი საკითხები
|
დრო
|
1
|
მოსწავლესთან ერთად საკონკურსო თემის განსაზღვრა. საჭირო წყაროსა და
ლიტერატურის მითითება.
|
თებერვალი
|
2
|
მოსწავლესთან ერთად განსაზღვრულ თემასთან დაკავშირებით გეგმის შედგენა.
კონსულტაცია-როგორ იმუშაოს მიწოდებულ წყაროებსა და ლიტერატურაზე.
|
საჭიროებისამებრ
|
3
|
მთავარი ინფორმაციის შეჯამება. მოსწავლის მიერ საკუთარი პოზი ციის არგუმენტირებული
დასაბუთება.
|
თებერვალი
|
4
|
თემის გეგმის ორგანიზება და სტრუქტურის განსაზღვრა.
|
თებერვალი
|
No comments:
Post a Comment